Sunday, October 18, 2009

Just a Quick Note

Just wanted to post a few pictures just in case anyone missed us. We're still extremely busy. But I'm happy to say that there are only three weeks left of the first rotation of my internship. Can't wait till this part is over! (I can't believe I've survived this long...) Anyway, here are a few photos from the fall at our house.

Vreau sa va arat cateva poze in caz ca v-a fost dor de noi. Tot suntem foarte ocupati. Dar ma bucur ca mai am trei saptamani pana se termina prima parte din practica mea. Abia astept sa se termine partea asta! (Si nu-mi vine sa cred ca am "supravetuit" pana acum...) Oricum, jos sunt cateva poze cu copiii...



2 comments:

vali said...

Hei Dragilor,

imi este dor de voi. ce mari sunt copiii!

noi am avut un timp bun in Italia cu Danut, Cami si Oliver

Olivia said...

Ma bucur ca ati avut un timp bun acolo. Am vazut pozele pe Facebook. Ce mare este Oliver! Si copiii nostri au crescut de cand am pus poze ultima oara.