Friday, January 1, 2010

Merry Christmas and Happy New Year!

We've had very nice visits with family this past week. We are sad now that everyone's gone. But I think we're ready to get back to normal, too. Evi starts school next Monday, and I start up again the Monday after that. (Not quite sure if I'll be ready for that!) We had such a nice time with Mom and Dad, Zach and his family (especially meeting baby Nina for the first time!), and the Bobrowskis. The kids have enjoyed their gifts. And I've started working on aprons that I'm going to attempt to sew. (It's been a long time since I've done any sewing, so we'll see how this project goes.) Nelu has finished up a couple of projects. I'll have to post some pictures of that soon.

Am avut un timp bun cu familia mea saptamana asta. Ne pare rau ca a trebuit sa plece deja. Dar cred ca suntem gata sa ne intoarcem la ce este normal pt. noi. Evi incepe scoala luni, si eu incep lunea cealalta. (Nu stiu daca o sa fiu gata sa incep din nou!) Copiii s-au bucurat de cadourile lor de Craciun. S-au bucurat s-o cunoasca pt. prima oara verisoara lor Nina. Eu am inceput sa cos un sort (?) pt. bucatarie. (N-am mai cosut de mult, si sper ca iese bine!) Nelu a terminat doua proiecte de mobila--unul pt. biserica, si celalalt pt. restaurant. Trebuie sa pun poze cu ele in curand.

1 comment:

vali said...

nu am vazut blogul tau de 2 saptamani pentru ca nu am avut acces la internet in Italia.
ma bucur sa vad poze de la Cracinul vostru. Ce mare e Noel! Ma bucur sa vad o poza si cu Nina, sora lui. si copiii vostri sunt mai mari.
Daniel este foarte blond!
cu dor,