Well, we can't post pictures to the computer for now, I guess. We got a virus on our computer last week that messed up a lot of things. Most are now fixed, but I guess this part is not. I'm not really sure what this means for our picture-taking capacity now. I have some cute pictures of the kids working in the garden, Evi climbing a tree, and the kids playing at the park. I'll let you know when I get something figured out...
Nu mai pot sa pun poze la calculator...deocamdata. Am luat un virus la calculator saptamana trecuta care a stricat multe lucruri. Aproape toate problemele sunt rezolvate acum, dar vad ca problema asta mai este inca. Nu stiu ce inseamna pt. noi si cum o sa mai facem poze si sa le pastram. Am cateva poze frumoase cu copiii muncind in gradina, cu Evi urcand un copac, si cu copiii jucandu-se in parc. O sa va anunt cand se rezolva si problema asta...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment