Monday, May 10, 2010

It's Over!

Finally, school for me has come to an end. I attended graduation this weekend, and I really finally feel like it's over. I'm not done studying, though. I am buckling down and really focusing on getting this registration exam (for dietitians) out of the way. So, that's the goal--to take (and pass) the exam before the baby comes in August.

In sfarsit, s-a terminat scoala pt. mine. Am fost la "graduation" in weekend, si ma simt cu adevarat ca s-a terminat in sfarsit. Dar mai am de invatat. Trebuie sa ma concentrez acum la pregatire pt. examenul meu mare de licenta. Scopul meu este sa-l dau (si sa-l trec!) inainte de a veni bebelusul in August.

2 comments:

vali said...

felicitari Olivia pentru ca ai terminat cu scoala. WOW!
succes in continuare cu invatatul pentru licenta. cred ca o sa faci bine.
cum esti? cum merge sarcina? ce face Nadia, creste?

Olivia said...

Multumesc, Vali. Sunt bine. Ma simt bine de obicei. Cred ca Nadia face bine. Au trecut cateva zile de cand ai scris....n-am mai verificat de cand am scrisultima oara. Ma simt rau ca nu pot sa mai pun poze.