I just wanted show you all our flowers that we planted a little over a month ago. The strange weather we've had this summer has allowed them to flourish--we've had rain and sunshine both almost everyday for the past few weeks. And when I say rain, I mean storms and heavy rain. Our flowers and garden are loving it!
Faptul ca am pneumonie ma face sa stau mai mult sa ma odihnesc acum ca ma simt ca n-am prea multa energie, si de asta n-am scris prea mult in ultima vreme. Ma simt putin mai bine acum, si sper sa-mi treaca in curand.
Vroiam doar sa va arat florile din fata la noi--alea pe care le-am plantat acum o luna si ceva. Am avut vreme foarte ciudata vara-asta...ploua si este soare in fiecare zi aproape...pt. cateva saptamani. Si cand ploua, ploua foarte tare sau este furtuna. Gradina si florile fac foarte bine din cauza asta!
No comments:
Post a Comment