Saturday, November 1, 2008

More Fall Photos

I got the kids back to the park to take more pictures yesterday. This time we had good batteries in the camera, a warm afternoon, and lots of time to play. It was fun for the kids.

I-am dus pe copii inapoi in parc sa le fac mai multe poze ieri. Data asta am avut baterii in aparat, o dupa-amiaza frumoasa, si mult timp de joaca. Copiii au avut un timp bun.

Evi and Samuel after they jumped in their pile of leaves
Dupa ce au sarit intr-o gramada de frunze

Daniel sitting in the grass
Daniel sta pe iarba aici

Princess Ariel out trick-or-treating on our street
Mica Sirena merge la trick-or-treat pe strada la noi

And this is Diego out for his first time of trick-or-treating
Si el este Diego de la desene animate--este prima oara cand merge la trick-or-treat


Finally, the lovely mountain of laundry I washed yesterday. I don't know how we ever wore that many clothes in just one week! Good thing Nelu helped me fold them--otherwise, who knows when I would've finished!

Si asta-i muntele de rufe pe care le-am spalat ieri. Nu stiu cum noi am purtat asa de multe haine intr-o saptamana! Bine ca m-a ajutat Nelu sa le pun la loc--altfel cine stie cand le-am fi terminat.

2 comments:

Anonymous said...

wow cat de multe rufe! Sper ca mai aveti cu ce sa va imbracati!
ce frumoase sunt pozele din parc! ce frumosi sunt copacii, dar si copiii!
cum a fost de Halloween? Evi si Samuel au mers impreuna sau separat? Au primit multe dulciuri?

Olivia said...

Da, au primit multe bonboane numai pe strada noastra. Au mers impreuna, si a fost frumos pt. ei. A fost si foarte frumos afara--nu prea frig.