Sunday, October 12, 2008

Three more days!

Boy, have we been busy! I can breathe a sigh of relief for the moment, though. My paper that's due next Tuesday is actually done, as of this afternoon. I'm going to hand it in this Tuesday since we'll be gone when it's due. Anyway, it's very nice to have that taken care of. I've also been working and trying to keep up with the kids. Here are some recent pictures of two of them. I don't have new ones of sweet Samuel, who's now got a stomach bug. But I'll get some soon. Just three more days and we'll be heading to California!

Am fost foarte ocupati in ultima vreme! Dar ma simt putin usurata acum. Am terminat lucrarea mea pe care trebuia s-o dau peste doua saptamani, dar pt. ca n-o sa fim aici trebuie s-o dau martia asta. Am lucrat mult la ea in ultimile zile, si ma bucur ca am reusit s-o termin. Am si muncit in ultima vreme, si incerc si sa stau mai mult cu copiii. Jos sunt cateva poze cu doi dintre ei. N-am nimic nou cu Samuel (care este de fapt bolnav acum). Dar o sa pun poze cu el in curand. Mai avem trei zile si plecam in California!

Here Evi is reading her lines for the church's Christmas play
Evi invata ce are de spus la sceneta pt. Craciun la biserica noastra

Daniel in the bath--he sure is limber!
Daniel face baie--se intinde foarte bine!

Here's the exersaucer we've borrowed--it's kinda fun!
Am imprumut jucaria asta--ii place lui Daniel!

3 comments:

Anonymous said...

the cutiest kids in the world!
Sper ca Samuel se vindeca repede. Mititelul de el!

sper si ma rog sa aveti un timp bun in California.

vali

Anonymous said...

ce putin par are Daniel in cap in comparatie cu Samuel cand era de varsta lui, nu-i asa?

Olivia said...

Da, asa e. I-a cazut mult par lui Daniel de cand s-a nascut. Si parul lui este mai roscat. Este intre Evi si Samuel la culoare. Cred ca Samuel se simte mai bine azi--mananca putin mai bine. Azi i-am cumparat un tractor mic pe care sa-l ia cu el pe drum, si se bucura foarte mult. Evi primeste cai mici si o carte de colorat (ca de obicei). As vrea ca voi sa puteti sa-i vedeti pe copii.