One of these days I'll post some more pictures. But it's been busy and will continue to be so for another week and a half. Please bear with me. I've been working on my internship application today as well as getting some housework done. Then I'll have a full week of work (plus a three-day holiday weekend of work) and school next week. I'll get back to writing and sharing pictures just as soon as I can!
Intr-o zi (cu soare si doua dimineti--cum spune Nelu) o sa mai pun niste poze. Am fost ocupata in ultima vreme si o sa mai fiu si in continuare pt. o saptamana jumate. Va rog sa aveti rabdare cu mine. Am lucrat azi la aplicatia mea pt. practica si la rufe si curatenie. Si o sa am o saptamana plina si un weekend (cu trei zile pt. o sarbatoare) de munca si scoala saptamana viitoare. O sa incep sa scriu si sa mai pun poze cat mai curand!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
Este in regula Olivia.
Succes cu scoala si tot ce ai de facut! sper ca sunteti bine!
mi-e dor de voi!
Multumesc, Vali.
Post a Comment