I hope everyone is enjoying a good start to the new year. I haven't done resolutions in a few years. But this year I have one. Just one. And that is to live differently. If that makes sense to anyone, good. I won't explain it--way too much to get into here, I think. Anyway, I hope that all of you are well this day and this year.
We're enjoying the day off. It's back to business tomorrow. Here are just a few more pictures of our holiday time together.
Sper ca toata lumea a avut un inceput bun la anul nou. Nu mi-am mai facut propuneri ("resolutions") pt. un an nou de mult timp. Asa se face la noi in America--nu stiu daca este asa si la voi. Oricum, mi-am facut una pt. acest an. Doar una. Este sa traiesc altfel. Nu stiu daca asta are sens, dar bine daca da. Nu vreau sa explic ca este prea mult de explicat deocamdata sau pt. blogul meu, cred. Oricum, sper ca faceti toti bine azi si in acest an.
Noi ne bucuram de o zi libera. Maine ne intoarcem iar la munca. Am atasat inca cateva poze cu timpul nostru petrecut impreuna de sarbatori.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment