This is my 100th post since I started writing last summer. I've been trying my hardest to keep everyone (especially the family) informed on our daily lives. I hate that our precious family is missing out on our little ones' growing up (and we're missing out on their little ones' growing up, too). And this is so much cheaper than sending actual photos every so often (although that's good sometimes, too). And posting video clips is an added bonus to either help you feel like you're here with us or make you miss the little ones even more--or both!
Speaking of video clips, here's one of Daniel dancing. I couldn't get the best shot of him, but you can see it a little here. I think it's pretty sweet!
Asta este a-100-a oara cand scriu aici de cand am inceput sa scriu asta vara. Incerc sa va arat la toti (mai ales la familie) ce se intampla in viata noastra de zi-cu-zi. Nu-mi place faptul ca familia noastra pierde acest timp cat copiii nostri cresc--adica pierdeti experienta da a-i vedea cum cresc (si noi la fel pt. nepotii nostri). Si este nu costa nimic sa facem asta, deci ne convine sa facem asta mai mult decat sa trimitem poze din cand in cand (chiar daca este bine sa facem si asa uneori). Si este frumos sa pun si video-uri ca sa va simtiti ca sunteti aici cu noi si sper ca nu va face si mai dor de copii!
Vorbind despre video-uri, jos este unu cu Daniel dansand. Nu se vede asa de bine, dar se vede putin. Oricum este dragut!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment