Tuesday, February 3, 2009

Where Is Pointer?

Daniel is doing something new everyday! If I didn't write about it all here, I think I might forget, because sometimes I don't get things in the baby book. At least I'll have something to go back to when I do get a chance to write it down. Anyway, he's started pointing that little pointer finger at things that he wants. It's so sweet, because he's letting his wishes be known in a very specific way--even when that thing is close enough for him to reach on his own.

Samuel is using the potty more. Once I started working a lot more, his potty training kind of got pushed to the side. But now he has a chart on which we draw stars when he goes--he got nine yesterday!

Evi is back at school finally. She's so happy to be back. But she did have fun last week on our adventure at Grandpa's house. She got to play with the toys that he has there for the kids, see his dog Bay, and even watch TV for hours on end (couldn't really go outside in that nasty weather to play).

Daniel face ceva nou in fiecare zi! Daca n-as scrie aici ceea ce face, as uita. El are o carte in care scriu lucrurile pe care le face ca bebelus, dar nu am timp mereu s-o scot si sa scriu. Deci blogul o sa ma ajute in viitor cand o sa am timp sa scot cartea sa scriu acolo toate lucrurile pe care le face si cand le-a facut. Oricum, Daniel a inceput ieri sa arate cu degetul ce vrea. Este scump si interesant, ca ne spune mai specific dorintele lui--chiar daca ceea ce vrea el este aproape de el si poate s-o ia singur.

Samuel foloseste toaleta mai mult acum. Cand am inceput sa muncesc mai mult, n-am mai avut asa de mult timp sa lucrez cu el la asta. Dar ieri i-am facut un tabel si desenez stelute cand foloseste toaleta in loc de pamperse--a primit nous stelute ieri!


Evi a inceput sa mearga la scoala din nou ieri--dupa o saptamana libera. Se bucura foarte mult sa mearga din nou. Dar a avut un timp bun saptamana trecuta cand am stat la tatal meu. S-a jucat cu jucariile pe care le are acolo pt. copii, a putut sa vada cainele lui "Bay," si s-a si uitat foarte mult la televizor (ca nu putea sa iasa afara cand vremea era asa de rea).


A day at home together
O zi acasa impreuna

Daniel's amazing trick
Daniel face ceva uimitor

My sweet boy who's growing too fast that it makes me want to cry!
Baiatul meu scump care creste prea repede--imi vine sa plang!

No comments: