Today is my first day back to school. I can't believe the three months of summer are gone already. I feel a little rusty in getting back to school, but I'm not as nervous as I was last fall. Plus, I just have one class this semester. Not bad at all. I'm more nervous about leaving the kids with a babysitter--well, Daniel mainly. I'm just not sure if I'm ready for it. I hope he is!
Azi incepe scoala din nou pt. mine. Nu-mi vine sa cred ca deja au trecut trei luni de cand am mai fost. Nu stiu daca sunt gata, dar nu am emotii ca atunci cand am inceput prima oara anul trecut. Si am doar un singur curs pt. acest semestru, si nu este asa de rau. Dar am emotii pt. ca trebuie sa-i las pe copii cu un babysitter--mai ales ca trebuie sa-l las pe Daniel. Nu stiu daca sunt gata sa fac asta. Sper ca el este gata pt. un babysitter in locul mamei!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment