Evi are conjunctiva, si asa s-a rezolvat problema noastra...o sa putem sa petrecem mai mult timp impreuna incepand de maine. Trebuie s-o duc pe Evi la doctorita, si nu are voie sa mearga la scoala asa. Deci ramane acasa si il vede pe Nelu mai mult. Sper sa nu se prefaca ca este bolnava ca sa stea acasa de acum...
I cannot put Daniel anywhere now without him trying to wriggle out of that position. I put him in the swing, and he pulls himself up to where his hands are on the floor. I put him in the bumbo seat, and he turns himself sideways. I put him in the carseat, and he sits himself up to grab the seatbelt and chew on it. I put him on his back on the floor, and he immediately flips over, making himself very mad. I just don't know what to do with this boy anymore! It's not that I don't like to hold him, but it's just that I can't do that the entire day, of course. Anyone want to come and hold a squirmy baby for me for a little while?
Nu pot sa-l pun pe Daniel nicaieri fara sa nu se foiasca si sa ajunga in alta pozitie. Il pun in leaganul lui mic, si se ridica si-si pune mainele pe jos. Il pun in scaunelul lui, si se intoarce sa stea intr-o pozitie ciudata. Il pun in scaunul lui pt. masina, si se ridica sa ia centura s-o puna in gura. Il pun pe jos, si se intoarce pe burta imediat, si se supara tare asa. Nu mai stiu ce sa fac cu el! Nu este ca nu vreau sa-l tin in brate. Este doar ca nu pot sa fac asta toata ziua! Vrea cineva sa vina sa tina un bebelus in brate putin timp sa ma ajute?
And Samuel, sweet Samuel. This is how he tried on his new big-boy underwear tonight...
Iar Samuel, draga de el. Asa si-a probat chilotii lui noi in seara asta...
I have a funny video of him to post, but I'll try to do that tomorrow when I have time.
Am un video comic cu Samuel, dar o sa incerc sa-l pun maine, cand o sa am mai mult timp.
No comments:
Post a Comment