In primul rand, vreau sa spun ca am primit o slujba--slujba pe care-o vroiam foarte mult. Probabil ca o sa incep o perioada de invatat saptamana viitoare, si dupa-aia o sa muncesc doar la fiecare trei weekend-uri. Este o slujba perfecta pt. mine--o sa primesc experiente bune pt. ceea ce invat acum, si este bine pt. programul nostru ca familie. Si ma bucur foarte mult ca am primit-o.
...I read recently that the first two weeks of a child's school year will pretty much set the pace for how the rest of the year goes. Well, I have to say that I was a little worried about Evi when she got so nervous about a new school and all new everything this year. But now I see that she absolutely loves her new school, her teacher and her classmates. She is excited about each new school day. And I'm so glad that her first two weeks went great...
...Am citit in ultima vreme ca primele doua saptamani de scoala pt. un copil arata cam ce fel o sa mearga tot anul scolar. Si vreau sa spun ca m-am ingrijorat putin cand Evi a avut asa de multe emotii despre scoala ei noua si despre tot ce se schimba in acest an pt. ea. Dar acum pot sa vad ca ii place foarte mult la scoala, si ii plac colegii ei si invatatoarea ei. Abia asteapta sa inceapa fiecare zi noua. Si ma bucur mult ca primele doua saptamani au fost foarte bune pt. ea...
This is Evi walking home from the bus.
Aceasta poza este cu Evi cum merge acasa din statia de autobuz.
Asa arata baietii in timp ce mergem pana in statie.
Aici Daniel incearca sa stea in sus in carucior.(Si in ultima vreme a inceput sa aghete/agate (?) picioarele lui.)
2 comments:
Yea! That is so exciting about the job! Let us know what you decide and how it goes! The pictures of the kids are adorable! Don't you love the double stroller? I can barely lift ours to put it in the car to go anywhere! Bulky but nice...we usually use it and stick all three kids in it :)
Thanks. I'll be doing the background checks and what not for the job tomorrow. It's at the UK Hospital, and after the training I'll work just every third weekend. I'm a little nervous, but I'm also very excited about it. The stroller is very nice--hard to maneuver, but very handy. We've gotten our money's worth out of it already!
Post a Comment